איך ליצור תוויות למוצרים בווקומרס עם ג'ט


במדריך זה נלמד כיצד ליצור תווית למוצרים באתר באמצעות תנאים דינאמיים. התווית יכולה לשמש כדי להציג מידע על המוצר, כגון מצב המלאי, מחיר מבצע או כל מידע אחר שתבחרו.

הצגת תוויות למוצרים חשובה מבחינת חווית משתמש, מכיוון שהיא יכולה לעזור למשוך את תשומת לב הגולשים, לספק להם מידע חשוב על המוצר ולהדגיש מוצרים מיוחדים.

הצגת תוויות חשובה מבחינת חווית משתמש מכיוון שהיא יכולה לעזור למשוך את תשומת הלב של הגולשים למוצרים מיוחדים, כגון מוצרים חדשים, במבצע או עם מלאי נמוך. התוויות יכולות גם לספק מידע חשוב לגולשים על המוצר, כגון מצב המלאי או האם המוצר במבצע.

להלן כמה דוגמאות לאיך תוויות יכולות לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם:

  • תווית למוצר חדש: יכולה למשוך את תשומת הלב של הגולשים למוצרים שיצאו לאחרונה ולהגדיל את הסיכוי שהם ירכשו אותם.

  • תווית למוצר במבצע: יכולה לעודד גולשים לבצע רכישה ולחסוך כסף.

  • תווית למוצר עם מלאי נמוך: יכולה לגרום לגולשים להרגיש שהם צריכים להזדרז ולרכוש את המוצר לפני שהוא אזל.

  • תווית מוצר אזל מהמלאי: כאשר משתמש רואה תווית "אזל מהמלאי" על מוצר בארכיון, הוא יכול להבין מיידית שהמוצר אינו זמין לרכישה. זה יכול לעזור למנוע מהמשתמש להיכנס לעמוד המוצר, רק כדי לגלות שהמוצר אינו זמין.

בואו נתחיל!

יצירת תווית למוצר חדש שפרסמנו

בכדי להציג תווית למוצרים חדשים שפירסמנו אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית במידה והערך יותר גדול מתאריך פרסום המוצר ב 7 ימים (כמובן שאתם תחליטו כמה ימים להגדיר את המוצר כחדש).

נוסיף ווידג'ט שיציג לנו האם המוצר חדש או לא, זה יכול להיות ווידג'ט תמונה לתווית שיצרנו או כותרת, נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Greaten than.


ב – field נבחר בתאריך הפוסט בלחיצה עליו יפתח לנו חלון הגדרות, תחת סוג נבחר בתאריך פרסום, בפורמט נבחר פורמט מותאם, ובשדה של הפורמט המותאם נכניס את הערך U.


ב – Value נבחר ב – Macros בלחיצה עליו יפתח לנו חלון הגדרות, תחת Macros נבחר ב – String to timestamp ובשדה – String to convert נוסיף את הערך הבא: today-7days.

כמובן שאם נרצה לשנות את משך זמן הצגת תווית חדש למוצר פשוט נשנה את המספר בשדה מ – 7 למספר אחר שנרצה, לדוגמא: today-14days.

יצירת תווית למוצר שאזל מהמלאי

בכדי להציג תווית למוצרים שאזל מהמלאי אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית במידה וסטטוס המוצר שווה ערך למלאי אזל.

נוסיף ווידג'ט כותרת שיציג לנו האם המוצר לא במלאי,
נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Equal.
ב – field נוסיף את הערך הבא: _stock_status.
ב – Value נוסיף את הערך הבא: outofstock.

זהו, כרגע התווית "אזל מהמלאי" תוצג רק למוצרים שלא נמצאים בסטוק.

יצירת תווית למוצר עם מלאי נמוך

בכדי להציג תווית למוצרים שהמלאי נמוך אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית במידה וסטטוס המוצר שווה ערך למלאי בין מוצר אחד ל – 5 מוצרים (כמובן שתוכלו לשנות את הערכים לפי החלטה שלכם).

נוסיף ווידג'ט כותרת שיציג לנו האם נשארו קצת מוצרים במלאי,
נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Greaten then.
ב – field נוסיף את הערך הבא: _stock.
ב – Value נוסיף את הערך הבא: 1.

נשכפל את התנאי ונשנה את הנתונים הבאים:

ב- Condition נשנה ל – Less then.
ב – field נשאיר את הערך הבא: _stock.
ב – Value נשנה את הערך ל: 6.

כרגע התווית תוצג רק למוצרים שיש להם בין מוצר אחד ל – 5 מוצרים מלאי, במידה ואתם רוצים שהתווית "מלאי נמוך" תוצג מעשר מוצרים ומטה פשוט שנו את הערך בתנאי השני מהספרה 6 לספרה 11 (תמיד ספרה אחת מעל ערך המוצרים שבהם תרצו להציג את התווית).

יצירת תווית למוצר אחרון במלאי

בכדי להציג תווית למוצרים שנאר רק מוצר אחד במלאי אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית במידה וסטטוס המוצר שווה ערך ל – 1 במלאי.

נוסיף ווידג'ט כותרת שיציג לנו האם נשאר רק מוצר אחד במלאי,
נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Equal.
ב – field נוסיף את הערך הבא: _stock.
ב – Value נוסיף את הערך הבא: 1.

כרגע התווית תוצג רק למוצרים שיש להם מוצר אחרון במלאי.

יצירת תווית למוצר שבקרוב חוזר למלאי

בכדי להציג תווית למוצרים שבקרוב יחזרו למלאי אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית רק למוצרים שאפשרנו את אופציית הזמנת מוצר מראש (עמוד מוצר תחת טאב מלאי).

נוסיף ווידג'ט כותרת שיציג לנו האם המוצר חוזר בקרוב למלאי,
נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Equal.
ב – field נוסיף את הערך הבא: _stock_status.
ב – Value נוסיף את הערך הבא: onbackorder.

כרגע התווית תוצג לכל המוצרים שהגדרנו להם את האופציה של הזמנה מראש.

יצירת תווית למוצר נבחר שאנחנו רוצים לקדם

בכדי להציג תווית למוצרים נבחרים שאנחנו רוצים לקדם באתר אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית במידה והתנאי שווה ערך למוצר נבחר.

כדי להוסיף מוצר למצב מוצר נבחר אנחנו נסמן את הכוכב בטבלת המוצרים.

נוסיף ווידג'ט כותרת שיציג לנו האם המוצר נבחר,
נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Product is Featured.

עכשיו תוצג לנו התווית למוצרים שבחרנו ונוכל לקדם מכירות למוצרים נבחרים.

יצירת תווית למוצר במבצע

בכדי להציג תווית למוצרים במבצע אנחנו נבחר בתנאים דינאמיים להציג את התווית אם סטטוס המוצר שווה ערך לתווית מוצר במבצע.

נוסיף ווידג'ט כותרת שיציג לנו האם המוצר לא במלאי,
נכנס לתנאים דינאמיים תחת מתקדם וב – Visibility condition type נבחר להציג את האלמנט אם התנאי תואם לתנאי הבא:
ב- Condition נבחר ב – Exists.
ב – field נבחר ב – תווית מוצר במבצע.


בטח שמתם לב שבחלק מהתוויות יצרתי את התנאים כתנאי כללי אפילו שזה קיים כתנאי מובנה, הסיבה היא כי לפעמים אנחנו רוצים לתת כמה תנאים לאותה תווית ואת זה אי אפשר לעשות כשבוחרים בתנאי המובנה, 

למשל תווית למוצר במבצע אני רוצה שהוא יוצג רק אם המוצר במלאי, ובמידה והמוצר במבצע כבר לא במלאי אז שהתווית לא תוצג, בתנאי המובנה אין אופציה של מוצר לא במלאי אלא רק מוצר במלאי ולכן אנחנו חייבים להשתמש בתנאי כללי.

דוגמא לתווית עם שתי תנאים

במדריך למדנו כיצד ליצור תוויות חיווי על מצבים מסוימים למוצרים באתרי ווקומרס. תוויות אלה יכולות לשמש כדי להגדיל את חווית המשתמש באתר ולשפר את ההמרות.

סוגי תוויות שלמדנו להוסיף למדריך:

  • תווית למוצר חדש
  • תווית למוצר במבצע
  • תווית למוצר עם מלאי נמוך
  • תווית למוצר אחרון במלאי
  • תווית למוצר שבקרוב חוזר למלאי
  • תווית למוצר שאזל מהמלאי
  • תווית למוצר נבחר

ישנם עוד הרבה סוגי תוויות שנוכל להציג באתר שלנו, יש לכם אחד שאתם רוצים שאוסיף למדריך? תכתבו לי בתגובות.

שימו לב שבמדריך השתמשנו בתנאים הדינאמיים בתוסף ג'ט אנג'ין של קרוקובלוק, התוסף הזה הוא תוסף שמציע מגוון רחב של אפשרויות, אך הוא בתשלום, ישנם תוספים נוספים שדרכם תוכלו לבמע את רוב התוויות כמו שלמדנו במדריך.

במידה ואין לכם את התוסף תוכלו לרכוש אותו ולקבל החזר כספי על חלק מהקנייה. לפרטים נוספים ←

2 תגובות

  1. עוד לא ניסיתי הכל אבל אין ספק שאשתמש במה שיש פה ובטוחה שזה יעזור לי מאוד.
    המון המון המון תודה,
    כן ירבו מדריכים כאלה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ישראל פאר בניית אתרים
ישראל פאר
הבעלים של סטודיו פאר והמייסד של האתר דיגיטול – הבית לבוני אתרים בישראל, מתמחה בבניית אתרי חנות או קטלוג בדגש על חווית משתמש גבוהה, עובד בעיקר במשרד אבל לפחות פעם בשבוע יוצא לעבוד מבית קפה מעניין, נסו גם זה עובד.
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
ווקומרס
הגדלת מכירות באמצעות יצירת מוצרים קשורים עם ג'ט
במדריך זה נלמד איך להגדיל את המכירות באמצעות יצירת מוצרים קשורים עם ג'ט.
אלמנטור
יצירת אפקט מעבר צבע בכפתור אלמנטור
שדרגו את הנראות של הכפתורים באתרים שלכם.
אלמנטור
כפתורי יצירת קשר מתרחבים במעבר עכבר
רוצים להגדיל את ההמרות באתר? הוסיפו כפתורי יצירת קשר שנגללים עם העמוד!
אלמנטור
יצירת אפקט הופעה לאלמנטים במעבר עכבר עם אלמנטור
נמאס לכם להשתמש באותם עיצובים משעממים? המדריך הזה הוא בשבילכם.
אלמנטור
החלפת חיצי הניווט בסליידרים של אלמנטור וג'ט
שנו את חיצי ברירת מחדל בווידג'טים של אלמנטור או ג'ט לחיצים מעוצבים שלכם.
חיפוש חופשי
חיפוש חכם ע"י AI (בהרצה)
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
הרשימה מתעדכנת כל הזמן - מומלץ לשמור את הדף במועדפים!
כדי לשמור את האתר לחצו על Ctrl+D במקלדת (במק D+⌘).