טיפול בנטישות עגלה והגדלת ההמרות באתרי איקומרס

מהי נטישת עגלה באתרי מכירות ומדוע כל כך חשוב לטפל בזה?
אנחנו חיים בעולם בו הכל מלא בהסחות דעת, רגע אחד המשתמש באתר מוסיף מוצרים לסל וברגע אחריו הוא עובר לפעולה אחרת ושוכח מהרכישה שלו,
זה מה שנקרא עגלה נטושה, המשתמש עצר באמצע רכישה נטו בגלל הסחות דעת למיניהם,
לכן אנחנו נעקוב אחרי המשתמש באתר ובמידה והוא יצא מהאתר ניתן לו תזכורות על ההזמנה שממתינה לו בעגלה.

אנחנו נחלק את המדריך לשני חלקים, בראשון נתמקד ביצירת תבניות מייל, ובשני נשנה את מיקום שדה המייל בעמוד תשלום כדי שבמידה והמשתמש התחיל במילוי הפרטים ונטש לפני הרכישה יהיה לנו את כתובת המייל שלו.

1) התקנת התוסף ויצירת מיילים

את התוסף תוכלו למצוא בספריית התוספים של וורדפרס או להורדת התוסף ←
לאחר התקנת התוסף תחת הטאב "ווקומרס" נמצא את הלשונית Cart Abandonment,
בעמוד נמצא 3 טאבים, הראשון זה דוחות על כמות ההזמנות שניתנות לטיפול ועל כמות ההזמנות שטופלו בהצלחה, הטאב השני זה יצירת תבניות המייל, הטאב השלישי זה הגדרות כלליות ולא ונשאיר את ההגדרות ברירת מחדל.

אז אחרי שהתקנו את התוסף והבנו מהו, נתחיל ביצירת 3 תבניות מייל, אנחנו נחלק את שליחת המיילים על פני 3 ימים, ובסיום ניתן למשתמש קופון הנחה כדי לנסות לשכנע אותו בדרך האחרונה לפני שמאבדים אותו.

מתחילים…

יצירת מייל לאחר חצי שעה מזמן הוספת המוצר לסל

כנסו לטאב השני ותלחצו על הכפתור Create New Template ליצירת תבנית מייל חדשה.
ניצור תבנית מייל שתשלח לאחר חצי שעה מרגע הוספת המוצר לעגלה, ניתן לתבנית שם, נעתיק את קוד מספר 1 תחת טאב עורך טקסט, ונגדיר שהשליחה תהיה חצי שעה אחרי הוספת המוצר לסל.

CSS
<div style="width: 600px; margin: auto; direction: rtl;">
<div style="background: #CAB9A3; border-radius: 20px 20px 0px 0px; padding: 10px 30px; margin-top: 20px; color: white; font-size: 26px; direction: rtl;">

היי {{customer.firstname}}

</div>
<div style="background: #fff; padding: 30px; font-size: 18px; direction: rtl; border-radius: 0px 0px 20px 20px; color: #000;">

ראיתי שלא סיימת את הקנייה שלך ויש לך מוצרים שנשארו בעגלה באתר. אני כאן כדי לעזור לך להשלים את הרכישה שלך.

אני מצרף לך קישור ישיר שיביא אותך בדיוק למקום שבו עזבת את הקנייה, כדי שתוכל להמשיך לקנות בקלות ובנוחות.

<span style="color: #cab9a3;"><strong><a style="color: #cab9a3;" href="https://{{cart.checkout_url}}" target="_blank" rel="noopener">זה הזמן להמשיך בקניה</a></strong></span>

 

{{admin.company}}
{{cart.unsubscribe}}

</div>
</div>
</div>

יצירת תבנית שנייה שתשלח לאחר 24 שעות מזמן הוספת המוצר לסל

תבנית מייל שתשלח לאחר 24 שעות מרגע הוספת המוצר לעגלה, ניתן לתבנית את אותם ההגדרות כמו לתבנית הראשונה ונוסיף את קוד מספר 2, ובהגדרות שליחה נגדיר שהשליחה תהיה יום אחד אחרי הוספת המוצר לסל.

CSS
<div style="width: 600px; margin: auto; direction: rtl;">
<div style="background: #CAB9A3; border-radius: 20px; padding: 10px 30px; margin-top: 20px; color: white; font-size: 26px; direction: rtl;">

היי {{customer.firstname}}

</div>
<div style="background: #fff; padding: 30px; font-size: 18px; direction: rtl; border-radius: 0px 0px 20px 20px; color:#000;">

אנו מצטערים לשמוע שנתקלת בבעיה ברכישה שלך באתר שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור ולסייע בכל דרך שאנחנו יכולים.כדי לסיים את הרכישה שלך בקלות ובמהירות, אנו ממליצים לך להשתמש בקישור הבא שיביא אותך ישירות לעגלת הקניות:

<span style="color: #cab9a3;"><strong><a style="color: #cab9a3;" href="https://{{cart.checkout_url}}" target="_blank" rel="noopener">הנה קישור שיחזיר אותך לעגלה על מנת להשלים את הרכישה</a></strong></span>

אנא עדכן אותנו אם תישאר עם בעיה או אם יש משהו אחר שאנחנו יכולים לעזור לך בו. אנחנו נשמח לסייע ולוודא שתהליך הרכישה יושלם בהצלחה.

תודה רבה על סבלנותך וביצוע הרכישה דרך {{admin.company}}. אנחנו מעריכים את העסקה שלך ומקווים לתת לך שירות מעולה.

בברכה, צוות שירות הלקוחות של {{admin.company}}

{{cart.unsubscribe}}

</div>
</div>

יצירת תבנית שלישית שתשלח לאחר 3 ימים בתוספת קוד קופון

תבנית מייל שתשלח לאחר 3 ימים מרגע הוספת המוצר לעגלה, בתבנית הזאת אנו נוסיף קופון מתנה ייחודי ל- 24 שעות מרגע שליחת המייל,
את ההגדרות נבצע כמו בתבניות הקודמות ונוסיף את קוד מספר 3, לאחר מכן נסמן את הצ'קבוקס של יצירת קופון, נוכל לבחור האם אנחנו רוצים קוד קופון עם הנחה לפי אחוזים מהרכישה אן הנחת מחיר קבועה,
נגדיר את סך ההנחה, מתי התוקף של הקופון יפוג, האם זה כולל משלוח חינם, והאם זה לשימוש אישי רק לאותו המשתמש,
לאחר מכן בהגדרות שליחה נגדיר שהשליחה תהיה 3 ימים אחרי הוספת המוצר לסל.

CSS
<div style="width: 600px; margin: auto; direction: rtl;">
<div style="background: #CAB9A3; border-radius: 20px; padding: 10px 30px; margin-top: 20px; color: white; font-size: 26px; direction: rtl;">

היי {{customer.firstname}} יש לנו הנחה בלעדית עבורך!

</div>
<div style="background: #fff; padding: 30px; font-size: 18px; direction: rtl; border-radius: 0px 0px 20px 20px; color:#000;">

אנחנו מאוד שמחים שבחרת לקנות אצלנו ורוצים לעזור לך להחליט על הקניה שלך. בשביל לעזור לך לקבל החלטה, אנחנו מציעים לך הטבה בלעדית של 5% על עגלת הקניות שלך. כדי להשתמש בהטבה זו, נא השתמש בקוד הקופון הבא: {{cart.coupon_code}}.

הצעת ההנחה תהיה בתוקף למשך 24 שעות הקרובות בלבד, אז אנא סיים את הרכישה בהקדם האפשרי כדי לנצל את ההטבה המיוחדת הזו.

<span style="color: #cab9a3;"><strong><a style="color: #cab9a3;" href="https://{{cart.checkout_url}}" target="_blank" rel="noopener">הנה קישור שיחזיר אותך לעגלה על מנת להשלים את הרכישה</a></strong></span>

אנחנו מבינים שלעיתים יכולות להיות תקלות טכניות או בעיות אחרות שעשויות למנוע ממך להשלים את הרכישה. אנא פנה לצוות התמיכה שלנו אם תיזדקק לעזרה ונשמח לעזור לך.

בברכה,

{{admin.company}}
{{cart.unsubscribe}}

</div>
</div>

2) שינוי מיקום שדה מייל בעמוד צ'קאאוט

בדף תשלום של חנות, טופס התשלום מתחיל עם שם פרטי ומשפחה, הקוד הבא מאפשר להעביר את שדה כתובת האימייל לראש הטופס, כך שהלקוח יתחיל קודם עם הכנסת האימייל

PHP
add_filter( 'woocommerce_billing_fields', 'elementcod_move_checkout_email_field' );
function elementcod_move_checkout_email_field( $address_fields ) {
    $address_fields['billing_email']['priority'] = 1;
    return $address_fields;
}

עד לפה המדריך, מקווה שהוא מובן ויעזור לכם או ללקוחות שלכם להגדיל את המכירות,
הסתבכתם? מוזמנים להגיב ואשתדל לענות, בהצלחה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ישראל פאר בניית אתרים
ישראל פאר
הבעלים של סטודיו פאר והמייסד של האתר דיגיטול – הבית לבוני אתרים בישראל, מתמחה בבניית אתרי חנות או קטלוג בדגש על חווית משתמש גבוהה, עובד בעיקר במשרד אבל לפחות פעם בשבוע יוצא לעבוד מבית קפה מעניין, נסו גם זה עובד.
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
אלמנטור
אנימציות מיוחדות לטקסט עם GSAP
הוספת אנימציות מרהיבות לטקסט עם ספריית GSAP
ווקומרס
הגדלת מכירות באמצעות יצירת מוצרים קשורים עם ג'ט
במדריך זה נלמד איך להגדיל את המכירות באמצעות יצירת מוצרים קשורים עם ג'ט.
אלמנטור
יצירת אפקט מעבר צבע בכפתור אלמנטור
שדרגו את הנראות של הכפתורים באתרים שלכם.
אלמנטור
כפתורי יצירת קשר מתרחבים במעבר עכבר
רוצים להגדיל את ההמרות באתר? הוסיפו כפתורי יצירת קשר שנגללים עם העמוד!
אלמנטור
יצירת אפקט הופעה לאלמנטים במעבר עכבר עם אלמנטור
נמאס לכם להשתמש באותם עיצובים משעממים? המדריך הזה הוא בשבילכם.
חיפוש חופשי
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
הרשימה מתעדכנת כל הזמן - מומלץ לשמור את הדף במועדפים!
כדי לשמור את האתר לחצו על Ctrl+D במקלדת (במק D+⌘).