הגדלת מכירות באמצעות יצירת מוצרים קשורים עם ג'ט

יצירת מוצרים קשורים באתר היא אסטרטגיה יעילה להגדלת מכירות באופן משמעותי. אסטרטגיה זו עונה על הצרכים של לקוחות באופן מקיף יותר, ומעודדת רכישות נוספות, ישנם 2 סוגים של מוצרים קשורים, מוצרים משודרגים ומוצרים משלימים, בואו נבין את ההבדלים בינהם.

מהם מוצרים משודרגים(Upsell)?

מכירה משודרגת היא הצעה ללקוח לרכוש מוצר או שירות גדול יותר או טוב יותר ממה שהתכוון לקנות במקור. לדוגמה, ניתן להציע ללקוח המזמין המבורגר רגיל לשדרג להמבורגר גדול יותר, או ללקוח המזמין טלפון נייד להציע תוספת אחריות, כך אנחנו מגדילים את המכירות ומחזקים את תחושת ערך הלקוח.

מהם מוצרים משלימים(Cross-sell)?

מוצרים משלימים הם מוצרים נוספים הקשורים למוצר שהלקוח כבר מתכוון לקנות. לדוגמה, ניתן להציע ללקוח המזמין פסטה יין תואם, או ללקוח המזמין מחשב נייד תוכנת אנטי-וירוס, כך אנחנו מגדילים את המכירות ומחזקים את תחושת ערך הלקוח.

במדריך זה נלמד להציג מוצרים קשורים בעמוד המוצר ובעגלה באמצעות ג'ט אנג'ין.

הצגת מוצרים משודרגים ומשלימים בעמוד המוצר:

  • ניכנס לבונה השאילתות של ג'ט אנג'ין ונוסיף שאילתא שתמשוך את המוצרים הקשורים.
  • ב- Query Type נבחר ב- wc-product-query.
  • תחת טאב General ב- Include נבחר ב- Current meta value as string.
  • נוסיף ל- Meta field את המאקרו הבא:
    • למוצרים משודרגים: _upsell_ids
    • למוצרים משלימים: _crosssell_ids

תחת Advanced settings ב- Fallback נכתוב מלל כדוגמת: "לא נמצאו מוצרים מתאימים" (במידה ולא נוסיף מלל ב- Fallback ולא יהיו מוצרים מקושרים יוצגו כל המוצרים מהאתר).

לאחר מכן נוסיף בעמוד המוצר ווידג'ט ליסטינג גריד של ג'ט ותחת Custom Query נבחר את השאילתא שיצרנו.

שימו לב כמובן להוסיף מוצרים קשורים למוצר הראשי כדי שתראו את התוצאות.

הצגת מוצרים משלימים בעמוד העגלה:

כדי להציג בסל הקניות מוצרים משלימים נצטרך להוסיף מאקרו חדש לבונה השאילתות שיבדוק לנו אילו מוצרים נמצאים בעגלה ועל פיהם להציג את המוצרים המשלימים, כדי להוסיף את המאקרו פשוט הכניסו את הקוד הבא לתבנית בת או לתוסף סניפט.

PHP
add_filter( 'jet-engine/listings/macros-list', 'register_query_items_macro' );
function register_query_items_macro( $macros_list ) {
$macros_list['get_props_from_query'] = array(
'label' => 'Get Cross Sell Products Based On Cart',
'cb' => 'get_props_from_query_macro',
);
return $macros_list;
}
function get_props_from_query_macro( ) {
// Check if WooCommerce is active
if ( class_exists( 'WooCommerce' ) ) {
// Get cart contents
$cart = WC()->cart->get_cart();
// Array to store product IDs
$cross_sell_product_ids = array();
// Loop through each item in the cart
foreach ( $cart as $cart_item_key => $cart_item ) {
$product_id = $cart_item['product_id'];
// Get cross-sell products for the current product
$cross_sell_ids = get_post_meta( $product_id, '_crosssell_ids', true );
// If cross-sell products exist, add them to the array
if ( $cross_sell_ids ) {
$cross_sell_product_ids = array_merge( $cross_sell_product_ids, $cross_sell_ids );
}
}
// Remove duplicates
$cross_sell_product_ids = array_unique( $cross_sell_product_ids );
// Return comma-separated list of cross-sell product IDs
return implode( ',', $cross_sell_product_ids );
}
}
  • לאחר שהוספנו את הקוד ניכנס לבונה השאילתות של ג'ט אנג'ין ונוסיף שאילתא שתמשוך את המוצרים ותציג אותם בעגלה (כמו שבנינו את השאילתא בשלב של הצגת המוצרים בעמוד מוצר).
  • ב- Query Type נבחר ב- wc-product-query.
  • תחת טאב General ב- Include נבחר במאקרו החדש שיצרנו Cross Sell Products Based On Cart.

תחת Advanced settings ב- Fallback נכתוב מלל כדוגמת: "לא נמצאו מוצרים מתאימים" (במידה ולא נוסיף מלל ב- Fallback ולא יהיו מוצרים משלימים יוצגו כל המוצרים מהאתר).

לאחר מכן נוסיף בעמוד העגלה ווידג'ט ליסטינג גריד של ג'ט ותחת Custom Query נבחר את השאילתא שיצרנו.

וכמובן גם פה אל תשכחו להוסיף מוצרים משלימים למוצר הראשי כדי שתראו את התוצאות בעמוד עגלה.

לסיכום:

הצגת מוצרים משלימים ומשודרגים היא דרך מעולה להגדלת המכירות באתר. ג'ט אנג'ין הוא כלי רב עוצמה המאפשר להציג מוצרים קשורים בקלות ובפשטות.

יש לכם רעיונות למדריכים מעניינים נוספים? נתקלתם בבעיה באחד משלבי המדריך? תכתבו לי בתגובות או בקבוצת הווטסאפ של הקהילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ישראל פאר בניית אתרים
ישראל פאר
הבעלים של סטודיו פאר והמייסד של האתר דיגיטול – הבית לבוני אתרים בישראל, מתמחה בבניית אתרי חנות או קטלוג בדגש על חווית משתמש גבוהה, עובד בעיקר במשרד אבל לפחות פעם בשבוע יוצא לעבוד מבית קפה מעניין, נסו גם זה עובד.
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
אלמנטור
יצירת אפקט מעבר צבע בכפתור אלמנטור
שדרגו את הנראות של הכפתורים באתרים שלכם.
אלמנטור
כפתורי יצירת קשר מתרחבים במעבר עכבר
רוצים להגדיל את ההמרות באתר? הוסיפו כפתורי יצירת קשר שנגללים עם העמוד!
אלמנטור
יצירת אפקט הופעה לאלמנטים במעבר עכבר עם אלמנטור
נמאס לכם להשתמש באותם עיצובים משעממים? המדריך הזה הוא בשבילכם.
ווקומרס
איך ליצור תוויות למוצרים בווקומרס עם ג'ט
הוספת תוויות חיווי למוצרים באתרי מכירות – משפר את חווית המשתמש ומגדיל את המכירות.
אלמנטור
החלפת חיצי הניווט בסליידרים של אלמנטור וג'ט
שנו את חיצי ברירת מחדל בווידג'טים של אלמנטור או ג'ט לחיצים מעוצבים שלכם.
חיפוש חופשי
חיפוש חכם ע"י AI (בהרצה)
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
הרשימה מתעדכנת כל הזמן - מומלץ לשמור את הדף במועדפים!
כדי לשמור את האתר לחצו על Ctrl+D במקלדת (במק D+⌘).