אוטומציות ודיוור

בתשלום

הנחה

אקטיב טרייל
אוטומציות, דפי נחיתה, קמפיין SMS, דייור אלקטרוני, מערכת סקרים ושיווק בווטסאפ.
mailchimp
מערכת דיוור
Make
ממשימות וזרימות עבודה ועד אפליקציות ומערכות, בנה והפוך כל דבר לאוטומטי.
smoove / סמוב
דיוור אלקטרוני, אוטומציות, דפי נחיתה, פורטל קורסים ועוד…

בתשלום

פלאשי
דיוור אלקטרוני ואוטומציה שיווקית בדגש על הגדלת ההמרות באתרי חנות

בתשלום

Socialbots
צאט בוט בילדר לווצאפ, טלגרם ואתרי איקומרס בשילוב AI

מכירים כלים בתחום האוטומציות ודיוור שחסרים פה? אשמח שתשתפו איתי

אוטומציות ודיוור

העולם שלנו לא מפסיק להתפתח ולהשתדרג מעת לעת, בעיקר בתחום הטכנולוגיה. אוטומציות הן לחלוטין דוגמא נהדרת לכך, ובכוחן לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף. אז מה היא אוטומציה ומה השימוש שלה בשיווק? כל הפרטים בכתבה הבאה.

נתחיל מההתחלה – מה היא אוטומציה?

מה זה אוטומוציה? שאלה מצוינת. אוטומציה הינה למעשה פעולה בה משתמשים באמצעים מכניים או אלקטרוניים, במטרה לבצע סדרת פעולות ברצף ידוע מראש. כך, בזכות האוטומציה, הטכנולוגיה מסוגלת לבצע פעולות אלו לבד מבלי שהאדם יצטרך לבצע בעצמו משימות חזרתיות אלו. 

השימושים בתוכנת אוטומציה

אוטומציות הן כלי נהדר, אשר בזכותן מתאפשרת היעילות של תהליכים רבים. תוכנת אוטומציה היא תוכנה המסוגלת לבצע פעולות חזרתיות ושגרתיות מוגדרות מראש. שימוש נפוץ של תוכנת האוטומציה היא אוטומציה בשיווק.

אוטומציה בשיווק

אוטומציה בשיווק, או בשמה השני אוטומציה שיווקית, הינה למעשה שימוש בתכנת אוטומציה בכדי לבצע משימות הקשורות לעולם השיווק – לכידת לידים, ניהול מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני, וכן הלאה. כך, אותה חברה המשתמשת באוטומציה בשיווק יכולה ליהנות מתוצאות יעילות של משימות שיווק אלו – שימור לקוחות, השגת יעדי לקוחות חדשים, פרסום, ועוד, וגם לחסוך זמן וכסף רבים. לסיכום, לסיכומו של עניין, אוטומציה היא כלי נהדר לניצול נכון ויעיל של המשאבים הקיימים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באוטומציה בשיווק דיוור הינו כלי נפוץ במיוחד בעידן של היום, על אחת כמה וכמה בעולם השיווק. הדיוור מאפשר לבצע פעולות שיווק מגוונות ולהעביר מידע נרחב לקהל רב של אנשים, באמצעים דיגיטליים ובאמצעות לחיצת כפתור בלבד. הדיוור יכול להיעשות דרך הדואר האלקטרוני, באמצעות מסרון, ואפילו באמצעות אפליקציות למיניהן. שימושי הדיוור לדיוור ישנם שימושים רבים ומגוונים.
  • דיוור במייל

השימושים הנפוצים לדיוור דרך הדואר האלקטרוני הינם לצורך עסקי, לדוגמא – צבירת קהלי לקוחות חדשים, יצירת קשר בין הלקוחות לעסק, שכנוע לבצע רכישות נוספות, הודעות מנהלתיות לצורך ניהול העסק, וכן הלאה.
  • מערכת דיוור ניוזלטר

מערכת זו מאפשרת לפרסם באופן קבוע מידע מסוים, בעיקר באמצעות הדיוור במייל. המערכת מבצעת את הדיוור לתקופת זמן מסוימת אותה המשתמש הגדיר, ולקבוצת האנשים המוגדרת. הניוזלטרים יכולים לעסוק בכל נושא שהוא – מטכנולוגיה, דרך מדע, ועד תחומי עניין מגוונים.

כך עושים את זה נכון – מערכות דיוור

מערכות דיוור הן כלי יעיל לבצע פעולות הקשורות לדיוור בצורה מיטבית – שליחת ניוזלטרים מעוצבים, הפצת מסרונים, שיווק נכון באמצעות הדיוור, יצירת רשימת דיוור הכוללת רשימת נמענים לתפוצה, ועוד. אם תשכילו לבחור במערכת דיוור איכותית, תוכלו לשפר את ביצועי העסק או המשימות שלכם בצורה משמעותית, ועל כן כדאי לבחור במערכת דיוור מומלצת. לסיכום, לסיכומו של עניין, דיוור הוא כלי שיכול להקפיץ את העסק שלכם כמה צעדים קדימה – על כן השכילו להשתמש בו על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!
חיפוש חופשי
חיפוש חכם ע"י AI (בהרצה)
העדכונים שלא תרצו לפספס
הירשמו ותהיו הראשונים לקבל את המדריכים הכי חמים למייל.
היי אורח!

התחברו כדי ליצור רשימת כלים מועדפים ולהצטרף לאינדקס נותני השירות שלנו!

בלחיצה על התחברות, אתם מסכימים לתנאי השימוש

הרשימה מתעדכנת כל הזמן - מומלץ לשמור את הדף במועדפים!
כדי לשמור את האתר לחצו על Ctrl+D במקלדת (במק D+⌘).